Tuesday, November 24, 2009

“Key Success Factor”

Akhirnya dapat rasakan hembusan ketenangan buat sedetik kira, baru sahaja menyelesaikan sebuah tesis bertajuk “key success factor of KFC in fast food chain in Malaysia” sebanyak 125 muka surat. Hanya Tuhan yg tahu nikmat bila melihat hasil kajian dibukukan dan siap untuk dihantar biarpun tarikh agak kelewatan tapi hanya Tuhan yang tahu betapa diri ini sibuk minggu2 yang lepas. 4 hari bermati-matian, berjuang habis-habisan tanpa dikira rehat dan tidur, perhatian sepenuhnya untuk menyiapkan tugasan terakhir sebelum diri labuh meninggalkan university tercinta.

Alhamdulillah…

Tesis pertama didedikasikan buat insan2 yang banyak membantu sewaktu hayatku diUNISEL, supervisor yang cukup ‘sporting’ miss azah jahari, teman2 rapat, teman perjuangan MPP, dan buat keluarga tercinta yang sentiasa memberikan kekuatan untuk kuat selagi hayat dikandung badan.

Biarpun sepenuh perhatian cuba ditumpukan pada tugasan terakhir ini, cuba untuk melupakan hal2 lain buat seketika tapi seolah2 tidak mampu untuk keluar dari tugas yang tersandang dibahu ini, cukup berat untuk menggelak, pasti ada sahaja urusan yang perlu diselesaikan seolah2 ia sudah sebati dalam hidup…

1 comments:

matayangmelihat said...

salam abag zoei
semoga tabah menghadapi liku kehidupan...

saya sudah berpindah blog http://inasalina.blogspot.com ke http://ilhamdatang.blogspot.com..